Ads Tıklama Botu Bombclick

ADS SALDIRI BOTU ARIYORSANIZ HEMEN Bombclick.NET Google'ın değerli olup olmadığını görmek için aşağıdakilerden geçmemiz gerekir: Adwords size hızlı sonuçlar verir- Google Adwords ile ilgili en iyi şey, size hızlı ve anında sonuç vermesidir. Kampanya onaylanır onaylanmaz, dakikalar içinde trafik de alırsınız. Yapılması gereken, maksimum teklifi girmesi ve sizin gitmeniz ve yapmanız gereken arkanıza yaslanıp web sitenizi izlemek. Bu, kampanyayı başlattığınız gün aynı gün satış almaya başlayabileceğiniz anlamına gelir. Adwords neredeyse sınırsız potansiyele sahiptir- Google Adwords, ölçeklenebilir bir pazarlama stratejisi için mükemmel bir çözümdür. Anahtar kelimeler, tıklama başına daha fazla ödeme yaparak bir teklif verme sisteminde sıralandığından, esasen konumunuzu artırabilirsiniz. Teklifte anahtar kelimeler mevcuttur ve yenisi için neredeyse sınırsız bir hedef kitleniz vardır. Anahtar kelimelerden yararlanmak için, anahtar kelimeleri kampanyaya eklemeye devam edebilirsiniz. trafiği artırmak Adwords'ün etkileyici analizleri var- Google ayrıca, yazılımda yerleşik olarak bulunan harika bir dizi analitik ve çizelgeye sahiptir. Bunlar, kullanıcıların kampanyalarının ne kadar iyi performans gösterdiğini ve değişiklikleri ne zaman yapıp yapmadıklarını görmelerine olanak tanır. Ayrıca, paranızı harcamak için en iyi yerin neresi olduğu konusunda karar vermenize yardımcı olabilir. Yüksek bir anahtar kelime aralığınız varsa, kampanya trafiğinizi artırmak en iyi şeydir. AdWords kampanyalarınızı istediğiniz zaman iptal edin- Google Adwords ve PPC için bir başka avantaj da, kampanyanız karlı değilse istediğiniz zaman durdurabilmenizdir. Google'dan bahsetmişken, kampanyayı saniyeler içinde durdurabilir ve hatta istediğiniz zaman duraklatabilir ve daha sonra etkinleştirmek istediğinizi yapabilirsiniz. Aynı zamanda çok fazla esneklik ve finansı daha da iyi kontrol etme yeteneği sağlar. Rakiplerinize ayak uydurun- Yatırımcılar, 1. sırayı almak için şirkete çok yatırım yapıyorsa, bir PPC kampanyasıyla onları kolayca yenebilir. Onlara teklif vererek doğrudan organik arama sonuçlarına ulaşabilir ve ayrıca çok para harcayan rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz. Google Adwords en çok buna değer olduğu için. Sadece her büyüklükteki işletmenin reklam yapmasına izin vermekle kalmaz, aynı zamanda çok pahalı olmadığı için işletmelere esneklik de sağlar. Diğer formlara kıyasla Google Adwords'ün daha popüler olduğu kolayca bilinmektedir. Yalnızca reklamlar müşterilerden gerçek tıklamalar alırsa buna değer. PPC dünyasından bahsetmişken, tıklamaların çoğu dolandırıcılık amaçlıdır ve kullanıcıların çoğunun ürünü satın alma niyeti yoktur. Uzun vadede size çok pahalıya mal olacak ve maliyet başına dönüşümünüzü artırabilir. GEÇERSİZ TIKLAMALAR NELERDİR? Geçersiz tıklamalar, muhtemelen şu veya bu şekilde sahte veya sahte olan bu tıklamalar olarak tanımlanabilir. Google'ın dolandırıcılık kelimesini kullanmadığına şüphe yok, bunun yerine meşru olmayan kullanıcılardan gelen kasıtsız tıklamalar olduğunu öne sürüyor. En yaygın örneklerden bazıları şunlardır: Kullanıcılar tarafından yanlışlıkla yapılan tıklamalar Bilinen VPN'lerden ve paylaşılan IP adreslerinden gelen tıklamalar Robotlardan ve otomatik araçlardan gelen tıklamalar Kullanıcılar aynı reklamları tekrar tekrar manuel olarak tıklıyor Yukarıdaki örneklerden de anlaşılacağı gibi, hiçbir reklamverenin kampanyalarında bu tür tıklamalar için ödeme yapmak istemeyeceği açıktır. Yanlışlıkla yapılan tıklamalar için ücretlendirilirseniz, sinirlenmek için her türlü hakkınız vardır. Bir reklam ağı olarak Google'ın reklamverenlerini mutlu etmesi gerekiyor, yoksa reklam verenler onlara para harcamayı bırakacak. Google ayrıca aldığı geçersiz tıklamalar için parayı geri öder. Bu, dönüşüm sağlamayan bir reklamverenin aldığı her tıklama için geri ödeme alacağı, ancak tıklamaların işaretlenmeden önce belirli özelliklere sahip olması gerektiği anlamına gelir. GOOGLE GEÇERSİZ TIKLAMALARI NASIL TESPİT EDİYOR? Geçersiz tıklamaları belirlemek için Google, reklamınızın aldığı her tıklamayı analiz eden kendi gelişmiş sistemine sahiptir. Oysa bunun için bulunan detaylar aslında bilinmiyor. Birçoğu, bir tıklamanın meşru olup olmadığını belirlemeye çalışırken bir dizi faktörü dikkate aldığını düşünüyor. Bunlar ayrıca, birkaç isim vermek için kullanıcıların zaman IP'sini, adresini ve cihaz kimliğini de içerir. Bir kampanya yürüten diğer milyonlarca kullanıcıdan elde edilen kapsamlı bir bilgi veritabanının yardımıyla Google, bir tıklamanın gerçek olup olmadığını belirleme konusunda üzerinde çalışacağı çok sayıda bilgiye sahiptir. GOOGLE TÜM GEÇERSİZ TIKLAMALARI ENGELLER Mİ? Google, dünyanın her yerinden milyonlarca insanın bilgisine sahip olduğu için ve geçersiz tüm tıklamaları kolayca engelleyebileceklerini varsayabilirsiniz. Geçersiz tıklama algılama Google algoritması çok yavaştır ve geçersiz bir tıklama algılanmadan önce genellikle birkaç tıklama alır. Google hala size geri ödeme teklif edip etmeyeceğini söylüyor, bu da net üzerinden çok sayıda geçersiz tıklama olabileceği ve ayrıca size paraya mal olabileceği anlamına geliyor. Google ayrıca, kullanıcıların şüpheli tıklamaları Google'a bildirmesine olanak tanıyan kendi geçersiz tıklama araştırmacısını tanıttı. Araştırmacı ayrıca bir dizi soruyla size rehberlik eder ve araştırma için daha fazla veriye ihtiyaç duymaları halinde Google size doğrudan yanıtları postayla gönderir. Google'dan fon alma şansı son derece düşüktür. Önemli kanıtlarınız ve kanıtlarınız olsa bile, bir tıklamayı yedeklemeniz geçersizdir ve geri ödemeyi nasıl alamadığınız konusunda kaşınmaya devam edeceksiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GOOGLE ADWORDS TIKLAMA BOTU